İptal ve İade Koşulları
İade Süresi
Genel olarak satın aldığınız ürünleri tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan, satın aldığınız tarihten itibaren ondört ( 14 ) gün içinde teslim aldığınız şekliyle ürünü, ürün faturasını ve iade sebebini içeren bir dilekçe ile iade edebilirsiniz.
İade Şartları
İade etmek için gönderdiğiniz ürünlerde eksiksiz olması gereken öğeleri aşağıda bulabilirsiniz.
Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilememektedir.
Ürünün faturası, iade formu, 14 günlük süre içerisinde iade edilecek ürünlerin orijinal kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
Ancak bofis.com.tr' un bazı kategorilerinde ürün ve hizmetlerin doğası gereği farklı iade koşulları uygulanabilmektedir.
Ürün satın almadan önce genel iade prosedürüne göre farklılık gösteren ürünlerin aşağıda yer alan iade şartları öncelikli olarak geçerlidir.
İade etmek istediğiniz ürünlerinizi mutlaka iade sebebinizi bildiren bir not eki ve faturanız ile gönderiniz.
İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir.
İade faturası, kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmelidir.
Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri iade faturası kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.
Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim
edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez. bofis.com.tr 'e gelen ürünlerin iade şartlarına uygun ulaştırılması
durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir.
Kredi kartına yapılan iadeler en geç 1- 3 hafta içerisinde, havale ile yapılan ödemeler ise en geç 1 hafta içerisinde hesaba yansımaktadır.
Hasarlı ve arızalı ürünler, teslimat tarihinden sonra ilk 14 gün içerisinde bofis.com.tr in çalıştığı anlaşmalı kargo şirketi tarafından
elimize geçtiği taktirde kargo ücreti bofis.com.tr tarafından karşılanacaktır. Aksi taktirde kargo ücreti müşterimize aittir.
İade Süreci
Ürünü tarafımıza göndermeden önce iade talebinizi iletişim alanındaki iletişim formunu doldurarak tarafımıza bildirmeniz gerekmektedir.
Teknik departmanımız tarafından iade ile ilgili gönderim onayının size iletilmesinden sonra lütfen paket ile birlikte ürünü neden iade ettiğiniz belirten imzalı yazıyı tarafımıza gönderiniz.
Onay bilgisi size telefon veya mail yoluyla bildirilecektir. Kargo ile yapılan gönderilerin ücreti gönderen kişiye aittir. Karşı ödemeli gönderimler kabul edilmeyecektir.
Teknik servisimize gelen ürünlerin iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır.
CAYMA HAKKININ İSTİSNALARI
MADDE 15 – (1) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.
h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.